Остало

Мац Да ли је неко икада узео Дискретну математику?

цхроно1081

Оригинални постер
26. јануара 2008
Нублар Исланд
  • 29. јуна 2010
Здраво момци.

Предстоји ми час дискретне математике и гуглао сам да видим која је то врста математике и дефиниције су посвуда. У ствари, већина места на крају говори ствари попут „Нико заправо не зна прецизну дефиницију дискретне математике бла бла“.

Па сам се питао да ли би неко ко је то узео за компјутерске науке могао да расветли ту тему?

Разлог зашто питам је што покушавам да проценим тежину часа пошто сам онлајн студент који ради 84 сата недељно (12 сати дневно, 7 дана у недељи, као извођач радова у непријатељској земљи). Ако се чини да ми је то нешто заиста тешко, померио бих то док се заувек не вратим кући.

Знам да нема много тачног одговора на ово питање, али ако је неко похађао овај час информатике које сте ствари научили? Такође морамо да пишемо програме за решавање проблема које учимо, а из читања одломака из разних књига изгледа да је час донекле уско повезан са вештачком интелигенцијом.

Свака помоћ би била веома цењена

мфрам

23. јануара 2010


Сан Дијего, Калифорнија САД
  • 30. јуна 2010
Дискретна математика покрива много ствари. Неки од њих укључују доказе, математичку индукцију, теорију скупова, пермутације, апстрактну алгебру, полиноме генератора, теорију прстенова, Галоа поља... што на крају доводи до математике повезане са кодовима за исправљање грешака. Забавне ствари. Нећете све то добити на једном курсу.

лее1210

10. јануара 2005
Далас, Тексас
  • 30. јуна 2010
Претпостављам да је свако овде са дипломом из ЦС морао да полаже неку врсту дискретне математике. Мој курс је покривао много доказа, теорију скупова, теорију графова, неке рекурзије и анализу сложености (О-нотација). Ово је био први курс у којем је уведен проблем трговачког путника.

Гледајући уназад, то је био добар курс, а све информације су биле критичне. У то време сам то мрзео, и било је страшно тешко. Дозвољено нам је да радимо домаће задатке у групама, а нас 6-8 би се састајало 4-6 сати недељно, такође самостално радили на стварима, и још увек бисмо имали проблема да завршимо. Такође, професор је говорио монотоно, угасио сва светла и затворио ролетне да би приказао слајдове изнад главе. Била је права борба да остане будан.

Звучи као да сада имате довољно на тањиру. Ово не звучи као прави тренутак да се ухватите у коштац са овим, или било којим другим курсом. Свака част ако желите да покушате, али ја бих заиста одустао док не будете могли да посветите више времена и енергије.

-Читати

ТуффЛуффЈимми

6. априла 2007
Портланд, ОР
  • 30. јуна 2010
Узео сам. Најтежи час икада (до сада). МАРЉИВО УЧИТИ. Не бих препоручио похађање наставе на мрежи. То је дефинитивно један час у којем желите да будете на сваком предавању и да имате врло доступног наставника тако да можете постављати гомилу питања.




управо сам завршио прву годину, бтв.

цхроно1081

Оригинални постер
26. јануара 2008
Нублар Исланд
  • 30. јуна 2010
Хвала вам момци на свим информацијама

Па, звао сам школу да заменим разред са другим, али нажалост морам да узмем тај да бих прешао на последњи курс од 300 нивоа који имам и на мојих 400 курсева нивоа, што је све што ми је остало. Ни ја не могу да га одбацим јер ће ме то ставити испод статуса пуног радног времена и онда ћу морати да платим више $$$.

Што је још горе, мој други час који имам у овом семестру је 'Увод' у 3Д моделирање и звук у којем ученици праве кратак 3Д анимирани филм од нуле (што значи да ја правим моделе, текстуре, анимације, итд. звучни запис, гласови и звучни ефекти!). Неки 'увод' ха? Лол. (Тааааако ми је драго што сам почео да учим Маиу пре годину дана).

Тако да сам заглавио са обе класе пошто су то у суштини класе пролаза за приступ остатку курсева.

Ох, пожели ми срећу! Прилично сам сигуран да ће ми требати


(Такође сам почео да читам своју књигу о дискретној математици, изгледа прилично изазовно. Мораћу да се осврнем на неке структуре података које ретко користим, као и на рекурзију јер је то још једна ствар коју сам користио само неколико пута ). ИЛИ

олдМац

до
25. октобар 2001
  • 30. јуна 2010
Најбољи час математике који сам икада похађао

Јавићу се да вам кажем да је то био један од лакших часова математике које сам похађао и један од најзанимљивијих. Можда ми је било лакше јер је било занимљиво и имао сам јако доброг професора. Открио сам да је моја серија прорачуна много тежа и мање практична за примену рачунарских наука. М

мдатвоод

до
14. априла 2010
Источна обала, САД
  • 30. јуна 2010
олдМац је рекао: Јавићу се да ти кажем да је то био један од лакших часова математике које сам похађао и један од најзанимљивијих. Можда ми је било лакше јер је било занимљиво и имао сам јако доброг професора. Открио сам да је моја серија прорачуна много тежа и мање практична за примену рачунарских наука.

Ово. Моја ЦС диплома је захтевала 2 семестра дискретне математике. Сматрао сам их забавним, занимљивим и не баш тешким. За мене су били много бољи од рачунице.

Дискретна математика је заиста комбинација толико других тема да је тешко сажети у један пост. Ако желите да сазнате више, требало би да почнете овде .

лее1210

10. јануара 2005
Далас, Тексас
  • 30. јуна 2010
до олдМац и мдатвоод :
Или си ти паметнији, или твој мозак ради другачије од мог. Претпостављам да је и професор имао доста посла са тим, али мој дискретни час математике нас је (мене и моје другове) разбио.

Постојала је, у суштини, лествица предуслова, и сваки корак на путу имао је један курс који је имао око 20-33% стопе неуспеха. Морао си једном да поновиш један час, а после тога си био ван програма. Час дискретне математике био је један од њих. Не знам да ли је то било замишљено, или је „искорењивање“ било само природан ефекат ригорозног програма, али сам био веома срећан што сам шкрипао на неким од тих часова.

-Читати

цхроно1081

Оригинални постер
26. јануара 2008
Нублар Исланд
  • 30. јуна 2010
Тако ради школа коју сада имам, имају доста одељења.

Ја сам заправо на свом трећем колеџу. Пословна школа Соутх Хиллс -> Пенн Стате Университи -> и сада изгледа да ДеВри и ДеВри имају најтеже најтеже часове од три (њихов час физике је смешно тежак, најтежи који сам икада имао). Половично се плашим да видим шта ће овај час подразумевати.

Чуо сам огромну мешавину мишљења о дискретној математици, неки људи које познајем су рекли да је то најтежа ствар коју су икада узели, други су рекли да је била прилично лака.

Гледајући наставни план, пролазимо кроз целу књигу од 700 страница за 8 недеља и имамо гомилу програмских задатака, тако да изгледа као да би то могао бити изазов лол.

Срећом, ти задаци су само конзолни, а не МФЦ, тако да могу да их запишем на свом Мац-у

НТ1440

Цонтрибутор
18. маја 2008
  • 30. јуна 2010
Узео сам и први пут није успео. Понављам га ове јесени да бих могао да наставим са својим ЦС програмом.

Све што могу да кажем је чак и ако се у почетку чини лако (заиста је било) УЧИТЕ СВОЈЕ ДУПЕ јер ће постати прилично тешко.

Такође, мрзим доказе (разлог зашто нисам успео, који ми још увек није објашњено како се више односи на ЦС него на забавне ствари попут логичких капија). Може ли ми неко рећи зашто би докази постали главни фокус класе ЦС типа? М

мдатвоод

до
14. априла 2010
Источна обала, САД
  • 30. јуна 2010
лее1210 је рекао: да олдМац и мдатвоод :
Или си ти паметнији, или твој мозак ради другачије од мог. Претпостављам да је и професор имао доста посла са тим, али мој дискретни час математике нас је (мене и моје другове) разбио.

Постојала је, у суштини, лествица предуслова, и сваки корак на путу имао је један курс који је имао око 20-33% стопе неуспеха. Морао си једном да поновиш један час, а после тога си био ван програма. Час дискретне математике био је један од њих. Не знам да ли је то било замишљено, или је „искорењивање“ било само природан ефекат ригорозног програма, али сам био веома срећан што сам шкрипао на неким од тих часова.

-Читати

Не мислим да сам паметнији од било кога. Имао сам одличног учитеља (истог за оба разреда) и стварно волим дискретну математику, тако да сам природно више учио. Нисам ишла ни приближно тако добро на часовима математике, иако бих волела да их данас поново похађам јер је моје опште интересовање за математику порасло откако сам дипломирао пре много година.

И у праву сте, мој програм је имао 2 неуспешна курса - дискретну математику и 1. час програмирања. Постигао сам петице у оба јер сам био заинтересован за часове које сам ишао у школу либералних уметности и сећам се да би моје оцене излазиле и да би биле петице из мог смера (ЦС) и петице за све остало. Чак сам пар пута успео да подбацим и шпански

НТ1440 је рекао: Узео сам и није успео први пут. Понављам га ове јесени да бих могао да наставим са својим ЦС програмом.

Све што могу да кажем је чак и ако се у почетку чини лако (заиста је било) УЧИТЕ СВОЈЕ ДУПЕ јер ће постати прилично тешко.

Такође, мрзим доказе (разлог зашто нисам успео, који ми још увек није објашњено како се више односи на ЦС него на забавне ствари попут логичких капија). Може ли ми неко рећи зашто би докази постали главни фокус класе ЦС типа?

Гледајте на доказе као на вежбу размишљања. Уместо да покушавате да запамтите доказе, побрините се да их разумете. Докази су корисни јер вас уче да размишљате логично (дедукција, противпример, итд...) и систематски (не пропустите кораке који поремете вашу логику). Размишљање на овај начин је кључно када је тешко пронаћи грешке између осталог.

Желиш стварно јако? Имао сам једног наставника који је очекивао да научимо додатни материјал током полагања теста. Упоредио сам то са учењем множења, а затим разумевањем довољно добро да научим да делим на тесту. Једини час који сам икада похађао и који ми је изазивао ноћне море

цхроно1081

Оригинални постер
26. јануара 2008
Нублар Исланд
  • 30. јуна 2010
Успео сам да положим све часове за уклањање корова до сада са А. Имали смо 'Увод у рачунарски хардвер' који је више личио на архитектуру система и бавио се логичким капијима, управљањем меморијом и доста к86 асемблера. То је био први час 'програмирања' који сам имао у ДеВрију. Морали смо да напишемо компресију података и урадимо неке графичке послове ниског нивоа. Било ми је тако драго што сам већ добро упућен у Ц и Ц++ јер је к86 асемблер био сасвим друга животиња. Знам да сам био један од малобројних који су прошли.

Затим њихов ужасан (као на тешком, а не ужасном садржају) час физике. Нисам могао да верујем колико је то лудо тешко. Добио сам петице из физике на Пенн Стате-у и мислио сам да сам добар у физици. И ја сам добио петицу на ДеВријевом часу физике, али омг озбиљно, материјал је био тако јебено тежак и морао сам напорно да радим за то. Наравно, будући да су на мрежи, они све пројектују тако да се не може гуглати и задиркиваће говорећи да је све „отворене књиге, отворене белешке, отворени интернет“. Ако не знаш градиво, нећеш проћи. Већ познајем двоје људи који су пали из школе јер су мислили да не морају да уче и могли су да прогуглају одговоре. Будући да сам годину дана испред њих, покушао сам да их упозорим, али безуспешно. Увек има оних који изађу на лењи пут.

У сваком случају, читао сам ову књигу о дискретној математици последњих неколико сати и морам да кажем да је прилично занимљива и да видим где би била сасвим применљива. (Такође ћу урадити све вежбе програмирања да бих покушао да добијем предност) Часови почињу за 5 дана КСД М

мдатвоод

до
14. априла 2010
Источна обала, САД
  • 30. јуна 2010
Па, срећно и наставите са добрим ставом!

Волим школу. Завршио сам МсЦС пре 2 године и поново почињем да пропуштам часове. Посебно сам уживао у својој госпођи јер су наставници мање као учитељи, а више као вршњаци, а часови су више фокусирани. Размишљао сам о докторату, али у близини нема школе која нуди било шта у вези са ЦС и морао бих да дам отказ и да се вратим на рамен резанце. Друга ствар је да сам ја у великој мери генералиста и то се обично не уклапа у докторат где је циљ често постати стручњак за једну ствар.

Ако имате још питања о школи, обавезно питајте. Мој дневни посао ме не изазива скоро на исти начин.

цхроно1081

Оригинални постер
26. јануара 2008
Нублар Исланд
  • 30. јуна 2010
Волео бих да идем на мастерс. У ствари, планирам то. Тражио сам разна места да бих стекао мајсторе (посебно ДигиПен пошто сам одувек желео да одем тамо и планирам да живим у Редмонду).

Оно што је смешно је још у средњој школи, мрзео сам школу, а нисам ни желео да идем на колеџ. Мислио сам да сам лош у математици и свим стварима које сам пао у средњој школи (и физике).

Онда је једног дана кликнуло, нисам био лош у овим стварима, само сам имао лоше учитеље. (Стварно јесам, никада не бих добио одговоре на моја питања на часу математике :/ а то је било пре него што сам имао приступ интернету). Тада сам схватио да свако може научити било шта, све је како си му изложен. Ако стил подучавања једне особе не изазива кликове, идите на интернет или у књижару и пронађите други стил.

Затим сам кренуо на колеџ (један од моја три) и почео да добијам све петице у свим својим часовима, укључујући часове за које сам мислио да су у средњој школи тешки (математика, физика). Схватио сам да иако школа може бити важна, самоучење је важније и да је то начин да се из школе извуче максимум. Мислим да сам се зато толико посветио онлајн школи јер ми је омогућила да стално учим и заиста се осећам као да добијам свој новац од свог образовања по први пут у животу. (Ипак, признаћу, у почетку сам био ЗАИСТА скептичан!).

Наравно, још увек постоје предавања и интеракције са професорима (а сви професори на мрежи у мојој школи су редовни професори у разним кампусима од цигле и малтера), али много је посла остављено ученику да истражује и схвати и свиђа ми се то. ИМО, на тај начин научите више јер морате сами да решавате проблеме и будете сналажљиви, а не да се храните на кашичицу.

У сваком случају доста моје тангенте. Желим мастер....(али прво морам да добијем диплому...што ће бити следећег лета!)

пилотЕррор

12. априла 2006
Лонг Исланд
  • 1. јул 2010
цхроно1081 је рекао: Волео бих да идем на Мастерс.

Осим ако не идеш на образовање, не бих се трудио. То није урадило апсолутно ништа за моју каријеру.

Гледајући уназад, отишао бих на МБА из финансија или међународног пословања. Они су много кориснији степени у наставку. Највероватније нећете програмирати заувек, МБА диплома ће вас одвести много даље у припреми за посао ЦИО или ЦТО. Имам другара који је постао ЦОО у великој банци, углавном због свог МБА.

Реалност је да вас МСЦС диплома неће научити много више него што ћете научити у стварном свету. Ако желите, вероватно бисте могли да одете на МБА и узмете 1 или 2 часа ЦС као изборни предмет.

нофунсир

Суспендед
30. децембра 2009
Рено
  • 1. јул 2010
Шта ЈЕ дискретна математика

Дискретна математика ставља у дефинитивне термине све оне необичне математичке идеје које познајете цео живот, а за које никада нисте имали име или дефинисан процес.

На пример, доказивање ствари. (не нужно као докази у геометрији/алгебри)

Ако Кс имплицира И, а И имплицира З, онда морате закључити да Кс имплицира З. Такође, нотЗ имплицира неКс. (постоје и симболи које ћете научити... и постаје знатно компликованије, али схватате.)

Или, 'на колико начина постоји да се 6 људи из групе од 10 (6 женских и 4 мушка) распореди у 6 столица, ако мушкарац мора бити на једном крају реда столица.'

Или, 'колико бројева између 1 и 1.000.000 је дељиво са 11?'

Или ствари попут, 'бројање до бесконачности', односно доказ индукцијом: доказивање тврдње је тачно јер А) можете доказати корак 1 и Б) такође можете доказати да 'ако је тврдња тачна за корак н, она је такође тачна за корак н+1' --> стога је почетна тврдња доказана

Веровали или не, заправо постоје формуле за ове ствари.

Мој савет: (добио сам петицу, а не само петицу)

Прочитајте резиме поглавља пре часа. (да бисте се упознали са збуњујућим терминима)

Прочитајте и урадите примере!

Урадите добар посао на било ком пројекту који наставник да. (пошто тестови могу бити застрашујући)

Узмите си времена на тестовима, ово је један од оних предмета где наставник може да поставља стварно ОДГОВАРА трик питања.

Када заглавите, прогуглајте ХВ питања са цитатима око њих. Већина књига поставља потпуно иста питања.

Чувајте књигу.

салтизоо

4. октобар 2007
  • 1. јул 2010
За просечну особу са одговарајућим способностима и талентом за програмирање, дискретна математика ће бити један од најзабавнијих и најлакших часова које ћете узети да бисте стекли диплому. М

мдатвоод

до
14. априла 2010
Источна обала, САД
  • 1. јул 2010
пилотЕррор је рекао: Осим ако не идеш на образовање, не бих се трудио. То није урадило апсолутно ништа за моју каријеру.

Гледајући уназад, отишао бих на МБА из финансија или међународног пословања. Они су много кориснији степени у наставку. Највероватније нећете програмирати заувек, МБА диплома ће вас одвести много даље у припреми за посао ЦИО или ЦТО. Имам другара који је постао ЦОО у великој банци, углавном због свог МБА.

Реалност је да вас МСЦС диплома неће научити много више него што ћете научити у стварном свету. Ако желите, вероватно бисте могли да одете на МБА и узмете 1 или 2 часа ЦС као изборни предмет.

Свима је километража другачија, али данас на МБА дипломе гледам као на десетке. Такође, осим ако не стекнете МБА у некој од великих школа, не могу да замислим да ће то бити кључ за добијање посла као ЦОО у великој банци. Велике перике које ја лично познајем у компанијама имају различите дипломе, од бизниса, музике, филозофије до никаква. Доказана способност је важнија од било чега другог.

Уз то, као технолог никада не бих занемарио разумевање пословања (софтвер је углавном написан да решава пословне проблеме). Да сам ишао пословним путем са школом, изабрао бих нешто попут финансија уместо општег МБА. Постоји школа у Чикагу која нуди програм финансијског инжењеринга где учите шта многи квантитети раде, али сада мало скрећем са теме

Уопштено говорећи, веома ретко стицање било које дипломе, осим можда ваше основне школе, аутоматски значи посао или више новца. Поред тога, што је диплома раније завршена, то је мање важно. Оно што је мој МсЦС урадио за мене је то што сам упознао много људи са којима сада радим на разним пројектима који се могу претворити у много бољи посао него што имам сада. Многе велике технолошке компаније о којима свакодневно причамо почеле су са неколико техничара на постдипломским студијама који су саставили идеју.

Укратко, радите оно што волите, радите то добро, будите страствени према томе и ствари ће успети.

цхроно1081

Оригинални постер
26. јануара 2008
Нублар Исланд
  • 2. јул 2010
@пилотЕррор - Мислим да би образовање могло бити нешто у чему бих уживао у будућности. Мислим да би било забавно бити наставник информатике у средњој школи или тако нешто. Имам пријатеље који су наставници и сви су имали дипломе, али су морали да оду на мастер да би задржали посао. Претпостављам да је то нови захтев у мојој држави.

@нофунсир и салтизоо - Приметио сам безвезна трик питања у књизи већ сам морао да напишем програме да бих решио неке од њих (што је добро јер је то врста ствари за које никада раније нисам писао програме).

Питања 'како математички решити трик са картама мађионичара' су налепнице за мене јер стално зајебавам правила, лол, али то су моје сопствене непажљиве грешке. Ипак, мислим да ћу уживати у овом часу и видим да је веома применљив, више од већине других математика које сам похађао на информатици.

@мдатвоод - Знам шта мислите када дипломе не зарађују више новца. Ја зарађујем отприлике троструко од онога што моји пријатељи који имају диплому раде и немам диплому, али имам ПУНО искуства, они немају.

Нажалост, моје искуство је у ИТ области у вези са хардвером као што су сервери, умрежавање, итд. Немам професионално искуство у програмирању, само хобист, што ме плаши. Што је још горе, знам у коју школу сада идем да се људи ругају (ДеВри), зашто не знам јер од три колеџа на која сам ишао (укључујући Пенн Стате) ДеВри је једини у којем се осећам као да јесам вредети мој новац. Можда зато што прихватају скоро свакога лол. Само не желим да послодавац види мој животопис и претпостави да сам безвредни због школе коју сам изабрао: / Одрадио сам своје @$$ да бих добио оцене које имам.

Да бих се борио против потенцијално стварног сценарија да ме процењују на основу моје школе, радио сам на портфолију (Надам се да ће ме судити по мом портфолију). Сам сам научио Маиу, Логиц (још увек мало нов за ову), Пхотосхоп, Цорел Паинтер, Ц++, Ц, Објецтиве-Ц, Унити3Д, ЗБрусх, и веома сам вешт у свим њима (осим логике, још увек учим унутрашњости и недостаци тог). Имам неколико завршених пројеката за игре у којима сам креирао све од нуле. Тренутно преиспитујем те пројекте, оптимизујем свој код који сам написао неко време и преправљам уметничко дело и музику.

Ако до сада нисте погодили покушавам да се запослим у индустрији игара, знаћу до следећег лета да ли сам успешан или не јер тада дипломирам КСД
Ово је ОГРОМНО коцкање за мене пошто напуштам свој садашњи посао да бих остварио свој сан да будем програмер игара. Побринућу се да успем.

Надам се послу програмирања, али узећу све што могу да дођем до врата М

мдатвоод

до
14. априла 2010
Источна обала, САД
  • 2. јул 2010
Цхроно,

Дефинитивно не кажем да су дипломе бескорисне, посебно додипломске, јер многим компанијама је потребна нека врста да би прошла кроз процес скрининга. Такође, стицање ЦС дипломе помаже самоукој особи да научи ствари за које није ни знала да не зна.

Мој коментар се углавном односио на напредне дипломе. У том тренутку морате само да желите диплому за лично задовољство и раст јер се они ретко претварају у аутоматски новац или послове.

Са портфолиом који имате, мислим да сте већ далеко испред криве. Проблем на који ћете наићи је тај што сви желе да буду програмери игара тако да компаније могу да бирају и могу да плате као срање. Није баш забавно. Звучи као да сте веома вешти, па ако то не успе, можете да се вратите на корпоративно програмирање и зарадите лак новац, а затим играте иПхоне игрице са стране. Кад смо код тога, да ли је то нешто о чему сте већ размишљали? Прављење игара за иПхоне има много већу потенцијалну награду од рада за компанију за игре.

БТВ, интервјуисао сам тоне људи и велика већина је била ужасна. Могу само да пожелим да је неко дошао са портфолиом и вашим ставом

цхроно1081

Оригинални постер
26. јануара 2008
Нублар Исланд
  • 2. јул 2010
мдатвуд је рекао: Цхроно,

Дефинитивно не кажем да су дипломе бескорисне, посебно додипломске, јер многим компанијама је потребна нека врста да би прошла кроз процес скрининга. Такође, стицање ЦС дипломе помаже самоукој особи да научи ствари за које није ни знала да не зна.

Нисам мислио да уопште то мислиш. Жао ми је што сам управо поново прочитао свој пост и схватио да звучи шмркљаво Лол. То ми није била намера

Слажем се у вези са ЦС дипломом, понекад пожелим да сам отишао тим путем, јер иако много истражујем, постоје ствари које не знам, а не знам. иТунес У много помаже у овом погледу јер ћу увек учитавати ЦС предавања и гледати их. Осећам да су моје основе прилично добро покривене и да имам добро опште знање о различитим главним областима рачунарских наука, али увек има још много тога да научим.

Што се тиче корпоративног програмирања, и ја сам много размишљао о томе. Волео бих да радим за студио за игре само да видим како је у стварном свету, али нажалост већина места се плаћа и тешко је ући.

Рад у корпоративном окружењу и прављење игара са стране ми је заправо прилично привлачно јер (знам да ће ово звучати себично, али...) волим да имам сваки аспект своје игре под својом контролом и волим да све то креирам себе. Знам да то не функционише тако у стварном свету, али зато волим развој хоби игрица јер развој хобиста обично тако функционише. Такође ми се свиђа тржиште лежерних игара више од мејнстрима јер можете да креирате шта год желите, а не само оно што се добро продаје.

Толико о чему треба размишљати и преостала је само година дана да се то уради! ДО

Кико Доран

4. септембра 2011
  • 4. септембра 2011
Ово може помоћи

У дискретној математици наћи ћете се да радите много табела истинитости. Преузмите овај виџет:
хттп://ввв.аппле.цом/довнлоадс/дасхбоард/цалцулате_цонверт/трутхтаблевидгет_цхристианготтсцхалл.хтмл

и ево неколико инструкција које програмер мора да вам помогне да унесете ствари:
хттп://логик.пхл.унивие.ац.ат/~цхрис/Логиквидгет/индек-ен.хтмл

Уштедео сам много времена када сам покушавао да пронађем да ли су ствари логички еквивалентне, таутологије или контрадикције, итд...

Надам се да помаже. Похађао сам неке докторске часове када сам био стациониран у Ираку пре 5 година и знам да ми је понекад то заиста разбијало дупе од читавог читања. Држите се и немојте бити преоптерећени дискретном математиком. Није тако тешко ако се опустиш и вредно учиш. Веома је корисно у логици програмирања уопште...

Кико Доран Последња измена: 4. септембра 2011 М

ммендоза27

18. октобар 2007
  • 7. септембра 2011
Ово је заиста занимљива тема. Заправо сам само гледао унапред у своје будуће часове и морам да полажем дискретну математику, математичке основе и анализу алгоритама за мој БС. Они спадају у теорију математике и могу такође да полажем изборне предмете који могу да варирају у зависности од других математичких предмета, као што је линеарна алгебра. Размишљам о томе да узмем књигу Структуре података за Јаву и да је прочитам како бих се припремио за ове часове који долазе. Дефинитивно сам уживао у теми и уживам да видим друге људе који су одушевљени програмирањем као и ја. М

мидогисбок

16. јануара 2011
  • 7. септембра 2011
НТ1440 је рекао: Може ли ми неко рећи зашто би докази постали главни фокус класе ЦС типа?

Ја бих то заправо рекао обрнуто: зашто бисте имали ЦС часове где докази нису главни фокус? Да бисте разумели зашто морате да погледате шта је рачунарство. Да не будем превише педантан, али рачунарство је наука. Из уноса на Википедији о науци:

Наука (од латинског: сциентиа што значи 'знање') је систематски подухват који гради и организује знање у облику проверљивих објашњења и предвиђања о универзуму.​
Дакле, у основи, рачунарство је систематско проучавање рачунара и израчунљивости. Чињеница да већина људи стиче ЦС дипломе да би добила позиције у програмирању (читај инжењеринг) је, мислим, првенствено одраз две ствари.

Прво, информатика као дисциплина није нарочито практична. Друге области (као што су математика или тешке науке) обично се финансирају од стране индустрије на начин на који рачунарство, из различитих разлога, није. Као резултат тога, рачунарство зависи од програмера који ће повећати број додељених диплома (иако се то мења са стварањем диплома софтверског инжењерства у неким школама).

Друго, проучавање рачунара/израчунљивости захтева познавање програмирања и, обрнуто, добро упућен у оно што је израчунљиво је драгоцена особина програмера софтвера.

Дакле, питате зашто се курсеви информатике фокусирају на доказе, а ја као одговор питам зашто се било који ЦС курс не би фокусирао на доказе. Последња измена: 7. септембра 2011 С

Сандер

до
24. априла 2008
  • 8. септембар 2011
цхроно1081 је рекао: Рад у корпоративном окружењу и прављење игара са стране ми је заправо прилично привлачно јер (знам да ће ово звучати себично, али...) Волим да имам сваки аспект своје игре под својом контролом и волим да стварам све сам. Знам да то не функционише тако у стварном свету, али зато волим развој хоби игрица јер развој хобиста обично тако функционише.

Када бих ставио ваш животопис на свој сто и прочитао ову тему коју сам мало гуглао као припрему за ваш интервју, знао бих у ком правцу ћу водити интервју.

Делујете као веома талентован и вредан свестрани играч. Волите да преузмете контролу и одговорност и завршите ствари. То је добро, поготово јер овде у Холандији није необично да вам се од самог почетка понуди неограничен уговор (тј. не привремени или „пробни“ уговор). То значи да морам да пазим да не унајмим „поније са једним трик“, осим ако не бисмо били у рећи потреба одређене специјалности. Дакле, тај део је покривен.

Међутим, такође покушавамо да искоријенимо 'примадоне'. Потрудио бих се да вам поставим нека ситуациона питања о томе да морате да делегирате посао другима и како ћете се носити са тим. Неко ко зна све боље од било кога другог је фин и све, али ми урадити имате више посла него што можете сами да урадите. Колико добро играте са другима? Можете ли пустити ствари? Освојити А- на финалном пројекту јер сте свој део урадили са А резултатом, а другу половину препустили мање талентованом типу који је добио Б је и даље боље него постићи Ц у укупном износу јер сте завршили својих 150% посла са А, али последњих 50% уопште није завршено...

Само мало хране за размишљање.