подела
Оригинални постер- 28. фебруар 2008
- 10. децембра 2019
АутоматицАппле
Суспендед
- 28. новембар 2018
- Массацхусеттс
- 10. децембра 2019
вердее је рекао: Имам чудан проблем са својим иПад-ом, када је прикључен и пуњење екрана много слабије реагује. било да кликнете на везу или куцате на тастатури, често је потребно више пута поновљених притисака. Куцање је тешко јер ће ми недостајати слова која морам да поправим и поправим. Ако га искључим, закључам екран, па откључам све је у реду. Када сам први пут извршио надоградњу на иОС13, чинило се да се побољшао, али се постепено вратио са наредним ажурирањима. Променио сам каблове за пуњење са великим олакшањем и чини се да се то дешава на било ком пуњачу. Има ли каквих идеја о томе шта се дешава и било каквих идеја за поправке осим да их прихватите?Коју верзију иПадОС-а 13 користи ваш иПад Аир 3? В
подела
Оригинални постер- 28. фебруар 2008
- 10. децембра 2019
подела
Оригинални постер- 28. фебруар 2008
- 10. децембра 2019
808друмс
- 28. децембра 2017
- 10. децембра 2019
вердее је рекао: Имам чудан проблем са својим иПад-ом, када је прикључен и пуњење екрана много слабије реагује. било да кликнете на везу или куцате на тастатури, често је потребно више пута поновљених притисака. Куцање је тешко јер ће ми недостајати слова која морам да поправим и поправим. Ако га искључим, закључам екран, па откључам све је у реду. Када сам први пут извршио надоградњу на иос13, чинило се да се побољшао, али се постепено вратио са наредним ажурирањима. Променио сам каблове за пуњење са великим олакшањем и чини се да се то дешава на било ком пуњачу. Има ли каквих идеја о томе шта се дешава и било каквих идеја за поправке осим да их прихватите?Лош пуњач или лоша електрична инсталација В
подела
Оригинални постер- 28. фебруар 2008
- 10. децембра 2019
808друмс је рекао: Лош пуњач или лоша електрична инсталација
се дешава на било ком пуњачу или месту за пуњење
Фреакономицс101
- 6. новембар 2014
- 11. децембра 2019
ДрагонКс
- 23. априла 2013
- 11. децембра 2019
Обично се дешава након 3-12 месеци употребе.
Ако је тако, молим вас, пазите. То се дешава свим модерним иПад-овима и Аппле одбија било какву замену ако сте ван гаранције. Ако сте још увек у гарантном року, топло вам препоручујем да замените свој иПад Аппле-ом И урадите опсежно тестирање новог иПад-а који сте управо добили. Људи су овде пријавили проблеме са заменама 2., 3. и тако даље. Нажалост, то је савремени Аппле.
АутоматицАппле
Суспендед
- 28. новембар 2018
- Массацхусеттс
- 11. децембра 2019
808друмс
- 28. децембра 2017
- 11. децембра 2019
вердее је рекао: дешава се на било ком пуњачу или локацији за пуњење
Покушајте да промените кабл или да пуните помоћу повербанк-а и видите да ли проблем и даље постоји.
улфертг
- 18. јануара 2016
- 14. децембра 2019
ДрагонКс је рекао: Вероватно се суочавате са кваром хардвера иПад екрана осетљивог на додир. То је прилично позната болест која погађа све модерне иПад-ове. Обично почиње тако што екран не реагује током пуњења, а затим се наставља када екран престане да реагује неко време, без обзира да ли га пуните или не (потражите „иПад екран који не реагује“ на Интернету).
Обично се дешава након 3-12 месеци употребе.
Управо то се десило са моја последња три иПад-а.
Морао сам да идем неколико пута до генијалне траке у сваком случају (прво сам морао да вратим софтвер, па сам морао да им га поново покажем, а онда сам морао да донесем замену недељу дана касније).
Никада нису признали да је ово врло честа грешка, чак и када је друга муштерија имала исти проблем са својим иПад-ом, седећи са мном за истим столом у генијалном бару.
Ако имате овај проблем, можда ће вам помоћи да га снимите на видео запису и покажете на генијалном бару. Не заборавите да извршите рестаурацију иОС-а пре него што одете, иначе би могли да вас одбију први пут и морате да се појавите други пут.
Веома фрустрирајуће.
Пуонти
- 14. априла 2011
- 15. децембра 2019
вердее је рекао: Има ли каквих идеја о томе шта се дешава и било каквих идеја за поправке осим да их прихватите?
Поставите иПад на сто док се пуни. Додирните његову металну маску једним прстом на подигнутој руци док управљате екраном једним прстом на доминантној руци.
Да ли екран боље реагује? ТХЕ
левандер
- 21. јул 2011
- 17. децембра 2019
1.) То би поништило Аппле и смањило притисак на Аппле да им се обрати. Можете ли замислити да неко уђе у Аппле Сторе и да му кажу исту линију БС. А потрошач је одговорио и рекао, пронашао сам ову листу на мацруморс.цом (или где год да има пристојно име) и чудно је да имам исти проблем за који кажу да је уобичајен?
2.) Мање од ових постова разбацано по целој табли. Али у зависности од филозофије овог сајта, више постова чак и ако су сувишни може бити боље за њих јер има више садржаја.
казмац
- 24. априла 2010
- Било где осим овде или тамо...
- 25. децембра 2019
?
Ипак сам то снимио јутрос.
У овом тренутку, мислим да је учење цртања традиционално мој најбољи избор. Сваки иПад који сам купио и вратио итд. од 2017. (без обзира који модел) је смислио ово.
То је смешно, као и моја вера у Аппле.
левандер
- 21. јул 2011
- 25. децембра 2019
казмац је рекао: Да, није изненађење што се мој Аир 3 појављује са неодговарајућим на додир. За једва два месеца.
?
Ипак сам то снимио јутрос.
У овом тренутку, мислим да је учење да цртам традиционално мој најбољи избор. Сваки иПад који сам купио и вратио итд. од 2017. (без обзира који модел) је смислио ово.
То је смешно, као и моја вера у Аппле.
два месеца је касно да га вратите?
Још увек је под гаранцијом.
Хоћете ли позвати Аппле подршку? Јавите нам шта кажу?
казмац
- 24. априла 2010
- Било где осим овде или тамо...
- 25. децембра 2019
Левандер је рекао: два месеца је касно да га вратите?
Још увек је под гаранцијом.
Хоћете ли позвати Аппле подршку? Јавите нам шта кажу?
Покушаћу да га вратим сутра ујутру, имам и друге ствари које се враћају које сам недавно купио.
Ово је све што ми треба с обзиром да ме Стварни живот тако снажно погађа.
Ако се вратим, објавићу. Аппле подршка преко телефона неће учинити ништа.
казмац
- 24. априла 2010
- Било где осим овде или тамо...
- 26. децембра 2019
Претпостављам да зависи од менаџера продавнице и само буди фин. Уверите се да имате видео о томе.
Што се мене тиче, ја сам напољу. Глупо што сам покушао 10 пута са иПад-ом од 2017, али ето.
Желим свима пуно среће са њиховим повратком и њиховим иПад-овима.
левандер
- 21. јул 2011
- 26. децембра 2019
То је као да је менаџер пронашао начин да усрећи клијента испред себе, а да не узнемири своје надређене?
Што би било у реду. Осим што његови надзорници заузимају позицију која није фер према купцима у целини.
И казмац, слажем се са твојом одлуком да идеш само оловком и папиром. Трудим се да не усвајам технологију док не постане мејнстрим и док се не докаже. И очигледно ови иПади једноставно не могу да поднесу како их користите. Папир је ионако боље писати него на иПад-у. Чак би и Тим Кук то признао.
казмац
- 24. априла 2010
- Било где осим овде или тамо...
- 26. децембра 2019
левандер је рекао: @казмац - Хвала на ажурирању. Оно што је менаџер урадио је, добро за тебе, и драго ми је да се побринуо за тебе. Али мислим да је то лоше за корисничку базу у целини. Јер звучи као да је менаџер пазио да не обради повраћај на основу онога што је уобичајени проблем са којим се многи људи суочавају.Ох, разумем то у потпуности и 100% се слажем да се менаџер не бави главним недостатком иПад-а од 2017. године.
То је као да је менаџер пронашао начин да усрећи клијента испред себе, а да не узнемири своје надређене?
Што би било у реду. Осим што његови надзорници заузимају позицију која није фер према купцима у целини.
И казмац, слажем се са твојом одлуком да идеш само оловком и папиром. Трудим се да не усвајам технологију док не постане мејнстрим и док се не докаже. И очигледно ови иПади једноставно не могу да поднесу како их користите. Папир је ионако боље писати него на иПад-у. Чак би и Тим Кук то признао.
Апсолутно морају да се позабаве овим проблемом нереаговања на додир (а требало би да имају са иПад Про генерације 3), али још увек мислим да су топлота произведена из А чипа и пуњење обоје кривци, јер је сваки иПад који сам покушао да поседујем постао смешан вруће (преузимање филмова на ВиФи, цртање у Процреате-у или мултитаскинг) и тада је екран осетљив на додир почео да не реагује. Топлина без пристојних вентилационих отвора, веома танке шасије и лепљења компоненти на додир није добра ствар.
„Квалитет“ израде иПад-а и других невоља су ме узнемирили на Аппле-у, који смрди јер сам волео да користим Мац-ове за креирање. Не верујем да ћу сада купити Мац од њих с обзиром на природу иДевицес-а за једнократну употребу. Тужно је што не могу да користим иПад за цртање, јер ми је уметност била толико забавна и терапеутска. Морате да престанете са Процреате усред цртања, упарите и распарите оловку и поново покренете иПад није решење.
Искрено се надам да ће се Аппле пробудити и решити проблем нереаговања на додир, али имам осећај да то неће учинити све док их на то не примора Валл Стреет Јоурнал и/или групне тужбе о томе.
Надам се да ће сви у овим темама добити радни иПад који више неће развијати ове проблеме, али искрено, то је у овом тренутку прави сан.
Срећно вама и свима осталима који имају проблема. Волео бих да имам боље вести о овом питању. Наручио сам још традиционалних уметничких потрепштина и овог викенда ћу добити наставу на часу Натуре Јоурналинг.
АутоматицАппле
Суспендед
- 28. новембар 2018
- Массацхусеттс
- 27. децембра 2019
Левандер је рекао: Апер је ионако боље писати него иПад.Требало би да креирате нит само за ту тачку. Било би занимљиво видети како ће се то одвијати...?
левандер
- 21. јул 2011
- 27. децембра 2019
АутоматицАппле је рекао: Требало би да креирате нит само за ту тачку. Било би занимљиво видети како ће се то одвијати...?
Мислио сам да је то дато? Само сам покушао да пишем на иПад-у са оловком треће стране непосредно пре него што је Аппле Пенцил изашао. Али како је било трљање овог гуменог врха прекривеног некаквим нејасним материјалом по стаклу, био сам као вау, ово никада неће бити као папир! А онда сам од тада само чуо коментаре ту и тамо.
Сигуран сам да је Аппле побољшао искуство са свим истраживањима која раде и додатним временом откако сам га испробао. Али да ли су га довели до тачке да га неки људи више воле него папир?
Ово би било први пут да чујем за то ако јесте.
АутоматицАппле
Суспендед
- 28. новембар 2018
- Массацхусеттс
- 28. децембра 2019
Левандер је рекао: Мислио сам да је то дато? Само сам покушао да пишем на иПад-у са оловком треће стране непосредно пре него што је Аппле Пенцил изашао. Али како је било трљање овог гуменог врха прекривеног некаквим нејасним материјалом по стаклу, био сам као вау, ово никада неће бити као папир! А онда сам од тада само чуо коментаре ту и тамо.Постоје неки заштитници екрана који опонашају папир.
Сигуран сам да је Аппле побољшао искуство са свим истраживањима која раде и додатним временом откако сам га испробао. Али да ли су га довели до тачке да га неки људи више воле него папир?
Ово би било први пут да чујем за то ако јесте.
Паперлике, заштита екрана за иПад: пишите и цртајте као на папиру
Паперлике је први заштитник екрана који чини писање и цртање на иПад-у као на папиру. Коначно, пластика на стаклу која клизи около има лако решење: Ваш иПад, Аппле Пенцил и Паперлике - направљени једно за друго. Бесплатна испорука, 1000 задовољних купаца и оцена од 4,5 звездица... паперлике.цом ДДрагонКс
- 23. априла 2013
- 30. децембра 2019
АутоматицАппле је рекао: Постоје неки заштитници екрана који опонашају папир.
Паперлике, заштита екрана за иПад: пишите и цртајте као на папиру
Паперлике је први заштитник екрана који чини писање и цртање на иПад-у као на папиру. Коначно, пластика на стаклу која клизи около има лако решење: Ваш иПад, Аппле Пенцил и Паперлике - направљени једно за друго. Бесплатна испорука, 1000 задовољних купаца и оцена од 4,5 звездица... паперлике.цом
Иронично, штитници екрана чине екран много мање осетљивим хттпс://дисцуссионс.аппле.цом/тхреад/250226155
Дакле, „уграђени“ хардверски проблем са екраном осетљивим на додир који не реагује постаје још гори. иПад постаје прави производ катастрофе за Аппле.
АутоматицАппле
Суспендед
- 28. новембар 2018
- Массацхусеттс
- 31. децембра 2019
ДрагонКс је рекао: Иронично, штитници екрана чине екран много мање осетљивим хттпс://дисцуссионс.аппле.цом/тхреад/250226155Не могу те више схватити озбиљно. Д
Дакле, „уграђени“ хардверски проблем са екраном осетљивим на додир који не реагује постаје још гори. иПад постаје прави производ катастрофе за Аппле.
ДрагонКс
- 23. априла 2013
- 31. децембра 2019
АутоматицАппле је рекао: Не могу више да те схватам озбиљно.
Да, цела ситуација је смешна.
1. иПад може престати да реагује на додир након неког времена, у суштини се поквари
2. Аппле негира да проблем постоји јер не желе да изгубе новац.
3. Одбијање је на корпоративном нивоу, њихов хардверски алат за поправку га не детектује. Када иде на поправку, не поправља се.
4. Потрошачи добијају покварене производе назад и све је горе, јер све више људи баца свој неисправан хардвер
5. Додајте проблем са заштитником екрана (48 страница дискусије, можете га и гуглати), на исти начин који је Аппле одбио
Овде добијате смешну петљу која генерише све више и више покварених иПад-а који никада неће бити поправљени и који се враћају купцима изнова и изнова.
Популар Постс