Остало

Колико простора на диску заузима Виндовс 7 на вашем рачунару?

Х

ханккосово

Оригинални постер
23. јул 2009
  • 2. октобар 2009
Да, колико простора на диску заузима Виндовс 7 на вашем рачунару.

Инсталирао сам 64-битну ултимативну верзију на 2,66гхз унибоди и требало ми је 15гб! Сумњам да је то нормално, или јесте?

целтицприде678

Гост
15. фебруар 2009


Бостон, МА
  • 2. октобар 2009
Виндовс 7 заузима добру количину простора на диску. Ово је сасвим нормално.

Стриддер44

24. март 2003
Цалифорниа
  • 2. октобар 2009
ханккосово је рекао: Да, колико простора на диску заузима Виндовс 7 на вашем рачунару.

Инсталирао сам 64-битну ултимативну верзију на 2,66гхз унибоди и требало ми је 15гб! Сумњам да је то нормално, или јесте?

Звучи тачно. Поређења ради, Леопард/Снов Леопард заузима око 12 ГБ. Дакле, није лудо заузети толику количину простора. Али искрено, чврсти дискови су данас огромни и јефтини, 16 ГБ су остаци са стола. Ц

цутцопипасте

28. новембар 2008
  • 3. октобар 2009
Стриддер44 је рекао: Али искрено, чврсти дискови су данас огромни и јефтини, 16 ГБ су биљешке за стол.

да, посебно ако имате лаптоп са ограниченим УСБ портовима.. ништа вас уопште не спречава да потрошите 100 долара на екстерни ХД. ако сте себи приуштили Мац, очигледно немате практичне трошкове као што је храна итд.

али озбиљно.
следећи пут када видите да неко користи онај уморни стари аргумент „не жалите се на то колико непотребног простора нешто користи.. купите други чврсти диск“ (ако се то уопште може назвати аргументом) ја ћу да их ударим.

али у сваком случају.

Кунем се да сам негде прочитао да је за Виндовс 7 потребно око 5 наступа када сам гуглао 'колико ХД простора заузима Виндовс 7' или нешто у том смислу. па претпостављам да је то било погрешно.. драго ми је што имам ту информацију пре него што поставим свој боотцамп лол.

Стриддер44

24. март 2003
Цалифорниа
  • 3. октобар 2009
цутцопипасте је рекао: да, посебно ако имате лаптоп са ограниченим УСБ портовима.. ништа вас уопште не спречава да потрошите 100 долара на екстерни ХД. ако сте себи приуштили Мац, очигледно немате практичне трошкове као што је храна итд.


Да, знам на шта мислите, јер имам лаптоп са ограниченим УСБ портовима. Али то је у реду, ми ћемо то превидети.

Сада ми објасните зашто бисте купили екстерни чврсти диск за Виндовс када ће се Боот Цамп инсталирати само на интерни диск. Али шта дођавола, играћу се, јер не морате да трошите 100 долара на чврсти диск. Ево а 320 ГБ драјв за лаптоп од 2,5 инча за 76 долара. Или а 500 ГБ 3,5 инча десктоп драјв за 63 долара. Оба Вестерн Дигитал, оба Цавиар Блацк (њихове перформансе покрећу, што значи да су међу скупљим). Нико те не тера да их купиш.

А где сам ишта рекао о томе да можете приуштити Мац и да немате друге трошкове?

али озбиљно.
следећи пут када видите да неко користи онај уморни стари аргумент „не жалите се на то колико непотребног простора нешто користи.. купите други чврсти диск“ (ако се то уопште може назвати аргументом) ја ћу да их ударим.

Звучи као да сте већ постављали ово питање и добили исти одговор. Вероватно зато што је одговор тачан, да су чврсти дискови јефтини и веома пространи. Али не, прибегавајте ситним претњама.

али у сваком случају.

Кунем се да сам негде прочитао да је за Виндовс 7 потребно око 5 наступа када сам гуглао 'колико ХД простора заузима Виндовс 7' или нешто у том смислу. па претпостављам да је то било погрешно.. драго ми је што имам ту информацију пре него што поставим свој боотцамп лол.

Нема на чему. Ц

цутцопипасте

28. новембар 2008
  • 3. октобар 2009
да човече. обично сам прилично хладан. Ја само имам ирационалну мржњу према тој тачки гледишта.
Мени је притужба
'овај софтвер је надуван и користи више простора него што је потребно и/или ефикасан'
није адекватно обрађен одговором:
'тврди дискови су јефтини па само купите други'
Могао бих да направим низ аналогија/даљих тачака итд, али нећу се трудити осим ако ви то не желите, то је само лош аргумент. једноставно не могу да не коментаришем. то је као моја слабост. Претпостављам да је моје стајалиште да генерално потрошачи не би требало да се приклањају хировима произвођача који заправо немају на уму своје најбоље интересе. то не указује директно на ово питање, али је повезано.

ни тај горњи пример није био у вези са овом темом. враћајући се на тему... уопште нисам изненађен величином Виндовс 7. ако желите лагани виндовс оперативни систем идите са кп-ом јер он у основи може да уради све што новији могу и бржи је и заузима далеко мање простора. чак можете добити и верзије на мрежи које су лишене свих непотребних ствари које раде испод 200 мега.

Иако ми је чудно да неки сајтови стање Виндовс 7 траје око 6 наступа ако заиста није. Прочитао сам да зависи од тога колико рам-а имате јер ће креирати датотеку странице еквивалентне величине, а 'чистој' инсталацији можда недостају неке опције. Д

дале.лоуисе

3. октобар 2009
  • 3. октобар 2009
Колико простора на диску заузима Виндовс 7 на вашем рачунару?

Здраво, потребно је 16 ГБ простора.

Стриддер44

24. март 2003
Цалифорниа
  • 4. октобар 2009
цутцопипасте је рекао: да човече. обично сам прилично хладан. Ја само имам ирационалну мржњу према тој тачки гледишта.
Мени је притужба
'овај софтвер је надуван и користи више простора него што је потребно и/или ефикасан'
није адекватно обрађен одговором:
'тврди дискови су јефтини па само купите други'
Могао бих да направим низ аналогија/даљих тачака итд, али нећу се трудити осим ако ви то не желите, то је само лош аргумент. једноставно не могу да не коментаришем. то је као моја слабост. Претпостављам да је моје стајалиште да генерално потрошачи не би требало да се приклањају хировима произвођача који заправо немају на уму своје најбоље интересе. то не указује директно на ово питање, али је повезано.

ни тај горњи пример није био у вези са овом темом. враћајући се на тему... уопште нисам изненађен величином Виндовс 7. ако желите лагани виндовс оперативни систем идите са кп-ом јер он у основи може да уради све што новији могу и бржи је и заузима далеко мање простора. чак можете добити и верзије на мрежи које су лишене свих непотребних ствари које раде испод 200 мега.

Иако ми је чудно да неки сајтови стање Виндовс 7 траје око 6 наступа ако заиста није. Прочитао сам да зависи од тога колико рам-а имате јер ће креирати датотеку странице еквивалентне величине, а 'чистој' инсталацији можда недостају неке опције.

Поштено. Слажем се са читавим погрешним навођењем колико простора заузима, и немам појма зашто људи то говоре. Моја једина претпоставка би била да користе неку врсту апликације за мршављење као што је Влите (што је ужасна идеја). Обично само уђем у контролну таблу и уклоним одређене компоненте оперативног система Виндовс (на пример, апликације/драјвери за препознавање оловке/таблета су подразумевано инсталирани, што је глупо).

Инфрацрвени

28. априла 2007
  • 4. октобар 2009
Стриддер44 је рекао: Поштено. Слажем се са читавим погрешним навођењем колико простора заузима, и немам појма зашто људи то говоре. Моја једина претпоставка би била да користе неку врсту апликације за мршављење као што је Влите (што је ужасна идеја). Обично само уђем у контролну таблу и уклоним одређене компоненте оперативног система Виндовс (на пример, апликације/драјвери за препознавање оловке/таблета су подразумевано инсталирани, што је глупо).

Мислим да то такође зависи од вашег простора за замену. Људи са различитим количинама
меморије ће завршити са датотекама за пејџинг различите величине. Ту је и
хибернациону датотеку, која опет може да варира у величини у зависности од количине
памћење које неко има (ипак нисам сигуран у то). Ево шта имам:

паге.пнг

Дакле, то је 7 ГБ управо тамо. Могуће је ручно подесити датотеку за пејџинг
тако да користи мање простора.

Мислим да би Леопард/Снежни леопард ово могао да избегне коришћењем одложене алокације.
Ипак, можда има неких компромиса с тим. Ц

цутцопипасте

28. новембар 2008
  • 4. октобар 2009
ево питања... да ли Виндовс 7 на Мац-у извештава о простору на исти начин на који то ради снежни леопард? јер ако је тако, биће више ГБ него на еквивалентном рачунару. ако није, Виндовс партиција ће извести да је мања из унутрашњости прозора.

Стриддер44

24. март 2003
Цалифорниа
  • 5. октобар 2009
Инфраред је рекао: Мислим да то такође зависи од вашег простора за замену. Људи са различитим количинама
меморије ће завршити са датотекама за пејџинг различите величине. Ту је и
хибернациону датотеку, која опет може да варира у величини у зависности од количине
памћење које неко има (ипак нисам сигуран у то). Ево шта имам:

Погледајте прилог 197504

Дакле, то је 7 ГБ управо тамо. Могуће је ручно подесити датотеку за пејџинг
тако да користи мање простора.

Мислим да би Леопард/Снежни леопард ово могао да избегне коришћењем одложене алокације.
Ипак, можда има неких компромиса с тим.

Веома тачно, јер ће свап датотека обично бити велика колико и количина РАМ-а коју имате. Свакоме знатижељном, препоручио бих да га не онемогућавате (али то је још једна дебата за другу тему једног дана).

цутцопипасте је рекао: ево питања... да ли Виндовс 7 на Мац-у пријављује простор на исти начин на који то ради снежни леопард? јер ако је тако, биће више ГБ него на еквивалентном рачунару. ако није, Виндовс партиција ће извести да је мања из унутрашњости прозора.

Било је, све до СЛ (Снежни леопард). СЛ је почео да користи базу 10 (где све претходне верзије ОС Кс користе базу 2; Виндовс такође користи базу 2). Због тога се чини да добијате толико простора када инсталирате Снов Леопард. Када сам направио партицију са Боот Цамп-ом за Виндовс, поставио сам је на 70 ГБ. У бази 2 (начин на који је Виндовс читао) износи 75,9 ГБ.

тхејадедмонкеи

28. маја 2005. године
Пеннсилваниа
  • 5. октобар 2009
Моја 32-битна инсталација заузимала је мање од 10 ГБ, укључујући Оффице 2007. Ц

цутцопипасте

28. новембар 2008
  • 8. октобар 2009
Стриддер44 је рекао: Јесте, све до СЛ (Снежни леопард). СЛ је почео да користи базу 10 (где све претходне верзије ОС Кс користе базу 2; Виндовс такође користи базу 2). Због тога се чини да добијате толико простора када инсталирате Снов Леопард. Када сам направио партицију са Боот Цамп-ом за Виндовс, поставио сам је на 70 ГБ. У бази 2 (начин на који је Виндовс читао) износи 75,9 ГБ.

Чекај... проблеми са мозгом.. ако је диск укупно већи према снежном леопарду, зар прозори не би требало да виде исту партицију као мању, а не већу? хоћеш да кажеш да си поделио 70 свирки у СЛ-у, а он каже да је 75.9 у виндовс-у? то ми се чини назадним.. Н

нпх

до
9. фебруар 2005
  • 12. октобар 2009
Ок, можда смо на нечему овде, чини се да 32-битна верзија траје 10 Гига (укључујући МС Оффице) па када неки сајтови тврде 6-7 Гиг, они се односе на 32-битну верзију и ако (као ја) инсталирате 64-битну верзију онда говоримо ближе 15 Гиг.

само мисао...

Стриддер44

24. март 2003
Цалифорниа
  • 12. октобар 2009
цутцопипасте је рекао: Чекај... проблеми са мозгом.. ако је диск укупно већи према снежном леопарду, зар прозори не би требало да виде исту партицију као мању, а не већу? хоћеш да кажеш да си поделио 70 свирки у СЛ-у, а он каже да је 75.9 у виндовс-у? то ми се чини назадним..

Не знам довољно о ​​овој теми (база 2 наспрам базе 10) да бих дао темељно објашњење, али знам да су многи људи приметили велики добитак када су инсталирали С.Л. (а база 10 је делимично разлог за то).

нпх је рекао: Ок, можда смо на нечему овде, чини се да 32-битна верзија захтева 10 Гига (укључујући МС Оффице) тако да када неки сајтови захтевају 6-7 Гиг, они се односе на 32-битну верзију и ако (као ја) инсталирате 64 битна верзија онда говоримо ближе 15 Гиг.

само мисао...

Заиста, 64-битни користе мало више простора иу смислу чврстог диска и РАМ-а, али тврдња о инсталацији од 6 до 7 ГБ и даље изгледа прилично далеко.

ФиериФурнаце

19. септембра 2008
Берлин, Немачка
  • 12. октобар 2009
Мој Вин7 Про 32Бит сада има 15 ГБ са инсталираним ажурирањима и неким програмима.

Ако искључим хибернацију и избришем тачке враћања система и друге ствари, претпостављам да ће то бити ~10 ГБ.

РИТЗФит

16. септембра 2007
Одмах иза окуке реке
  • 12. октобар 2009
хттп://ввв.мицрософт.цом/виндовс/виндовс-7/гет/систем-рекуирементс.аспк
званичне спецификације Б

бруцевагнер

10. новембар 2008
Њу Јорк
  • 3. маја 2010
4.1ГБ = Убунту 10.04 потпуно инсталиран СА 153 додатне апликације које волим

4.1ГБ = Убунту 10.04 потпуно инсталиран СА 153 додатне апликације које волим

Протуотров за:

- блоатваре
- вируси
- изнуда софтвера великог брата
- мали буџет (бесплатно!)
- мали ресурси (захтева 256МБ РАМ-а, али се препоручује 384МБ)
- Чврсти диск од 4,1 ГБ (укључујући 153 додатне апликације које највише волим)

Убунту 10.04 РОЦКС! Лакша је за коришћење него било која верзија Мац-а или Виндовс-а икада, и јефтинија (бесплатна!) ....и 1000 пута боља. Верујте ми, све сам их користио... већ око 33 године сам ИТ професионалац. Ваша бака може да користи нови Убунту без инструкција или помоћи.

Бруце Вагнер
хттп://бредтецх.цом ДО

кмикзе

27. маја 2010. године
  • 27. маја 2010. године
бруцевагнер је рекао: 4.1ГБ = Убунту 10.04 потпуно инсталиран СА 153 додатне апликације које волим

Протуотров за:

- блоатваре
- вируси
- изнуда софтвера великог брата
- мали буџет (бесплатно!)
- мали ресурси (захтева 256МБ РАМ-а, али се препоручује 384МБ)
- Чврсти диск од 4,1 ГБ (укључујући 153 додатне апликације које највише волим)

Убунту 10.04 РОЦКС! Лакша је за коришћење него било која верзија Мац-а или Виндовс-а икада, и јефтинија (бесплатна!) ....и 1000 пута боља. Верујте ми, све сам их користио... већ око 33 године сам ИТ професионалац. Ваша бака може да користи нови Убунту без инструкција или помоћи.

Бруце Вагнер
хттп://бредтецх.цом

Како да не...

Желим да направите демонстрацију и користите најновије 3Дс Мак, Пхотосхоп и дирецтКс игре на свом вољеном убунту-у, истом брзином као у Виндовс-у... В

вистадуде

3. јануара 2010
  • 28. маја 2010. године
Ако инсталирате професионалну верзију Виндовс 7, подразумевано укључује копије у сенци, што је слично резервним копијама временске машине. Ово ће направити вишеструке резервне копије ваших датотека са подацима, тако да ће то такође појести много простора. Можете да искључите копије у сенци у дијалогу заштите система.

Симмити

9. маја 2010. године
  • 29. маја 2010. године
бруцевагнер је рекао: 4.1ГБ = Убунту 10.04 потпуно инсталиран СА 153 додатне апликације које волим

Протуотров за:

- блоатваре
- вируси
- изнуда софтвера великог брата
- мали буџет (бесплатно!)
- мали ресурси (захтева 256МБ РАМ-а, али се препоручује 384МБ)
- Чврсти диск од 4,1 ГБ (укључујући 153 додатне апликације које највише волим)

Убунту 10.04 РОЦКС! Лакша је за коришћење него било која верзија Мац-а или Виндовс-а икада, и јефтинија (бесплатна!) ....и 1000 пута боља. Верујте ми, све сам их користио... већ око 33 године сам ИТ професионалац. Ваша бака може да користи нови Убунту без инструкција или помоћи.

Бруце Вагнер
хттп://бредтецх.цом

Па, ова тема је о коришћењу Виндовс-а на Мац-у. Зашто бисте инсталирали линук на Мац ако имате ОСКС? Б

брианхоорн

4. децембра 2010
  • 21. јануара 2011
ТАКО грешиш...

кмикзе је рекао: Да, тачно...

Желим да направите демонстрацију и користите најновије 3Дс Мак, Пхотосхоп и дирецтКс игре на свом вољеном убунту-у, истом брзином као у Виндовс-у...

Заправо, ја искрено више волим Линук него било шта. Сигуран сам да га никада ниси користио, па си зато незналица. Он је у праву што Убунту користи мало ресурса. Дефинитивно је бржи од Виндовс-а. Насмејао сам се када сам прочитао 'истом брзином као у Виндовс-у'. Линук је најбржи ОС који сам икада користио. Једина ствар која ме је натерала да пређем на Мац су апликације. Постоји много добрих програма за Линук, али ако желите СЈАЈНЕ програме, потребан вам је Мац или Виндовс. Ако издају Адобе ЦС за Линук, можда ћу се вратити назад. Али већ сам потрошио тоне новца на свој Мац, тако да. М

Мед101

3. јануара 2012
  • 3. јануара 2012
Простор на диску

Надам се да ми неко може дати неки савет. Уопште се не разумем са рачунарима и потребна ми је помоћ. Немам велику машину (2ГБ меморије; 80ГБ ХД итд.)

Управо сам форматирао ХД и променио на Виндовс 7. Једини софтвер на рачунару је Виндовс 7 и антивирусни програм, а мој ХД од 80 ГБ је ПУН. Сваки савет?