Остало

студенти: шта волиш у својим часовима?

схецки

Гост
Оригинални постер
24. маја 2003. године
Очигледно ниси голфер.
  • 3. септембра 2008
Предајем графички дизајн на неколико колеџа у Новој Енглеској и увек покушавам да схватим шта ради, а шта не. Па се питам од вас који сте или сте недавно завршили факултет (не средњу школу) - шта сте посебно волели и мрзели у својим часовима, професорима итд.

превише посла? нема довољно посла? превише припремљен? недовољно припремљен? кратко предавање? дуга предавања? покушао да буде смешан? покушао да буде озбиљан? арогантан? превише слабашан?

генерално се јако добро слажем са својим ученицима, али увек покушавам да будем бољи.

Хвала! И

ирсоницдеатх

2. јул 2007


  • 3. септембра 2008
Дипломирао пре неколико месеци...

Свиђа ми се:

Предавања се дистрибуирају у ппт или пдф формату за праћење на предавањима/учење за тестове. (Највише ми је помогло у часовима где они нису били свеобухватни, то ме је мотивисало да присуствујем часу.)

Опција за суштински (15+ страница) писмени задатак уместо полугодишњег/завршног.

Тамо негдје

19. децембра 2002
НИЦ
  • 3. септембра 2008
Идем у мали (2300) колеџ са одељењима са одељењима са 10-25 других студената, што је погодно за дискусију на часу и оставља професорима слободу за помоћ или даљу дискусију. Моји омиљени професори су увек јасно водили час али не арогантни гадови....Никада нисам волео слабе професоре који се савијају до најмањег заједничког именитеља у разреду или оне који покушавају да све преплаше говор „ако пропустиш један задатак, пао си, ако изостанеш са часа пао си, ако закасниш, пао си“. Чини се да безбрижан приступ увек боље одјекне.

Аппле Инк

7. марта 2008
  • 3. септембра 2008
Још нисам дипломирао, али ипак:

Досадни професори који су превише озбиљни и немају шале на часу су дефинитивно искључени!

Имао сам неке професоре који су увек покушавали [и безуспешно] да глуме расположења потпуно супротна њиховом карактеру и искуство је било ужасно! Цео разред им је досадио и изгубио самопоуздање!

Читање белешки између часова је ПАТЕТИЧНО и некако се на крају исмејавамо са професором и никада га не схватамо превише озбиљно!

Израз и акценат су веома важни! Монотонија ме тера да заспим, а лош акценат нарушава имиџ професора!

На крају..... Поверење је веома битно! Ако професионалац нема поверења у оно што предаје, онда разред неће бити заинтересован за оно што професионалац покушава да предаје!

Мојих $2/100

р1цх4рд

до
5. августа 2005
Манцхестер УК
  • 3. септембра 2008
Истински ентузијазам се не може победити. Када наставник воли предмет и воли да га предаје онда је много лакше учити. Неприпремљеност је најгора ствар, а непознавање слајдова јер их нисте видели откако сте одржали исту презентацију прошле године није добро. И

ирсоницдеатх

2. јул 2007
  • 3. септембра 2008
Само да додам још нешто. Најважније ми је као студенту било да знам да је професору стало до ученика.

7он

9. новембар 2003
Хаљина Роса
  • 3. септембра 2008
Имао сам професора који је увек радио задатак са разредом. Додуше, био је као бог међу мравима, али било је лепо знати да је тамо и ради посао са нама.

Рхосфелт

15. августа 2007
Не желим да будем силована :(
  • 3. септембра 2008
Ја сам друга година скоро јуниор:

Рекао бих да покушајте да циљате на средњу количину свега што сте споменули, само задржите одређени ентузијазам о својој теми. Немојте давати превише посла, јер имамо и друге часове, али дајте довољно да се уверите да то раде, и оцените за завршетак како би имали подстицај да то раде!

Имајте бодове за присуство како би људи похађали наставу.

Обично је лепо имати белешке у ппт или пдф формату, само у случају да ученик пропусти час је увек веома лепо.

Покушајте да будете смешни и забавите пројекте које ученици могу да ураде, најбољи начин за учење је интеракција са предметом. Увек пошаљите е-пошту и охрабрите да постављају питања у случају да су превише стидљиви да то ураде на часу.

Само неколико предлога

северни124

18. новембар 2007
  • 3. септембра 2008
Свиђа ми се што трају сат времена, а ја имам само 4 дневно, БТВ студирајући посао.

Уреди: Такође у мојим разредима имају девојке у доброј форми. Д

да2005пизимп

30. јануар 2006
Гилберт, АЗ
  • 3. септембра 2008
свиђа ми се чињеница да за сада идем само на лаке часове и да је учитељица одлична. Н

накамурамори2

14. августа 2008
  • 3. септембра 2008
волим онлајн часове. не морате бити присутни на часу, а такође можете погледати предавање у било које време.

Скептицалсцрибе

мацруморс Иви Бридге
29. јул 2008
Далеки хоризонт
  • 4. септембра 2008
Најбољи наставник којег сам имао на колеџу био је врхунски јавни говорник, духовит, проницљив, артикулисан, страствен - могао је да оживи предмет и његов ентузијазам је био заразан. Лично је био приступачан и пристојан и био је лако доступан студентима.

Интелектуално, имао је вештину да те натера да видиш стари материјал на потпуно нов начин, да те натера да размишљаш на начине на које никада ниси размишљао; био је тако добар, учинио је да се осећате почашћено и привилеговано да присуствујете његовом часу, а на крају часа увек је љубазно захвалио ученицима на присуству. Осим што ми је отворио ум за многе нове канале, он је био и сјајан узор као учитељ.

Живели Н

накамурамори2

14. августа 2008
  • 4. септембра 2008
Скептикаписц је рекао: Најбољи наставник којег сам имао на колеџу био је врхунски јавни говорник, духовит, проницљив, артикулисан, страствен – могао је да оживи предмет и његов ентузијазам је био заразан. Лично је био приступачан и пристојан и био је лако доступан студентима.

Интелектуално, имао је вештину да те натера да видиш стари материјал на потпуно нов начин, да те натера да размишљаш на начине на које никада ниси размишљао; био је тако добар, учинио је да се осећате почашћено и привилеговано да присуствујете његовом часу, а на крају часа увек је љубазно захвалио ученицима на присуству. Осим што ми је отворио ум за многе нове канале, он је био и сјајан узор као учитељ.

Живели

који предмет је предавао?

дукебоунд85

17. јул 2005
5045 стопа изнад нивоа мора
  • 4. септембра 2008
мој омиљени професор је био кул из разних разлога

1) инсистирао је да га зовемо Џон, а не др тако и тако као други момци који желе да чују ту титулу

2) ставио је до знања да се СВАКО зове. ово је било прво за мене

3) заинтересовао се за наше животе

4) веома приступачан у смислу радног времена и помоћи уопште, дао је број свог мобилног и слично

5) учинио је час веома изазовним

Курс је био дипломски курс из машинства и био је један од најтежих часова које сам икада похађао

немам пуно поштовања према наставницима који имају лаке часове јер плаћам да ме изазивају и уче нови материјал

само моје мисли



с друге стране, разред који сам највише мрзео био је због наставника. разред је био материјална наука моје прве године и имали смо гостујућег професора

момак је био потпуно неспособан. рекао нам је да су једначине у књизи погрешне и рекао нам је да ћемо, ако их користимо, бити пристали. такође је рекао да су различити концепти представљени у књизи погрешни.

постало је тако лоше јер је био толико арогантан дупе да смо морали да разговарамо са шефом одељења као и са редовним професором који је предавао материјале. оно што се на крају догодило јесте да је редовни професор седео на часу и слушао предавање и потом оспорио предавање. Непотребно је рећи да је гостујући проф уклоњен и да нас је углавном подучавао ВЕОМА способан ГТА који је имао отприлике 30 година искуства у индустрији

пх0рк

22. октобар 2003
СВВА
  • 4. септембра 2008
Аппле Инк је рекао: Читање белешки између часова је ПАТЕТИЧНО и некако се на крају исмејавамо са професором и никада га не схватамо превише озбиљно!

Нисам сигуран шта тачно мислите под овим, али ваши професори понекад морају да прегледају белешке. Не држе семестрално градиво за 1-4 часа у глави. Добар наставник мења своје градиво из године у годину да би ионако остао актуелан.

Намеравам да дођем на час раније и прелиставам питања за дискусију која сам раније тог дана записао и евентуално запишем више – ту сам првенствено да поставим сва питања која ученици имају пре часа, али ћу бити проклет био ако само стојим и гледам у зид десет минута.

Међутим, читање из белешки механички на часу је глупо - само поделите белешке и пустите их да их читају у своје време. Ц

Побуна

11. јул 2008
  • 4. септембра 2008
Прешао сам са веома високо рангираног инжењерског програма на Универзитету Илиноис у Урбана-Шампејну на прилично лош програм на Универзитету Конектикат, а највећа разлика коју сам приметио је то што професори УЦонн-а имају тенденцију да 'бебе' студенте. Већа је вероватноћа да ће правити изузетке и савијати се уназад да би се прилагодили ученицима, уместо да ми дозволимо да то сами схватимо. То приметно успорава темпо наставе. Понекад ћемо изгубити цео период само радећи проблеме са примерима јер нека деца то не схватају - смешно, ако мене питате. Натерао сам професора УЦонн-а да помери испит у одељењу од око 80 студената само зато што је неколико деце имало испит из физике истог дана. То се никада не би догодило на УИУЦ-у. Бити поштен је важан, али мислим да је такође важно бити строг и подстицати самопоуздање. Р

рхсголфер33

до
6. јануара 2006
  • 4. септембра 2008
Уживам у часовима који укључују дискусију. Средња количина посла је лепа (желим да ме изазову, али имам 4-6 других часова и читање 300 страница по часу се вероватно неће десити. Генерално радимо 1-2 поглавља недељно у већини часова И узео, што је једнако 40-80 страница уџбеника недељно. Часови енглеског, посебно књижевности, међутим, могу захтевати много више читања, мислим да је Кејт Чопин лакше читати него Менаџерско рачуноводство, том 1). Више волим финала која су или пројекат, есеј или се могу узети кући (са или без дела на часу), некумулативна финала су такође најбоља (ако сте нам већ дали 2 полувремена зашто осећате потребу да нас поново тестирају на истом материјалу, поред било ког новог материјала?). Добар стандард 90%-92%=А- и 93%-100%=А је дефинитивно цењен. Мрзим када професор мисли да је његова класа 'боља' од 99% других предмета и отежава скалу оцењивања: 88%-92%=Б+, втф? Само користите скалу коју користе други професори на вашем одељењу. Такође, ако ваша класа/дисциплина не одговара писању есеја, молим вас, немојте нам дозволити да дођавола напишемо есеј, то само губи наше и ваше време. Уживам и када је мој професор узбуђен због градива! Ако сте заинтересовани за то, много је вероватније да ћу пратити ваше узбуђење. Свиђа ми се и када професор подстиче различите ставове (само зато што се политички/друштвено/шта год да сте склони не значи да ја радим, а ако не, то не значи да сам „погрешио“). Такође, заправо оцените домаћи задатак за завршетак! Мрзим да предајем посао који сам завршио и добијам исту оцену као онај лењивац који је само ставио шкработине на папир. Ово не значи оцењивање домаћег задатка за тачност, већина ученика ће погрешити и то је у реду, оцењујете труд када је домаћи задатак у питању. Такође, прегледајте проблеме са домаћим задацима на часу и наведите примере, много помаже! Такође је сјајно сачувати примере прошлих пројеката, понекад када нам се додели пројекат, немамо појма одакле да почнемо, а примери помажу. Избегавајте групне пројекте, нема ничег што вреднијег ученика мрзе од тога да им оцена буде везана за неког ленчину који се ставља у њихову групу. То је неколико ствари које ми се свиђају у мојим часовима

Аппле Инк

7. марта 2008
  • 4. септембра 2008
пх0рк је рекао: Нисам сигуран шта тачно мислите под овим, али ваши професори понекад морају да погледају белешке. Не држе семестрално градиво за 1-4 часа у глави. Добар наставник мења своје градиво из године у годину да би ионако остао актуелан.

Намеравам да дођем на час раније и прелиставам питања за дискусију која сам раније тог дана записао и евентуално запишем више – ту сам првенствено да поставим сва питања која ученици имају пре часа, али ћу бити проклет био ако само стојим и гледам у зид десет минута.

Међутим, читање из белешки механички на часу је глупо - само поделите белешке и пустите их да их читају у своје време.

Не, мислим на то да професионалац објашњава у ритму и онда изненада прекине.... да погледа у своје белешке док се шета разредом и оставља ученицима да одлучују о вече и онда после 5-10 минута... изненада се враћа из гроба и наставља са наставом!

Да... неки то раде док неки деле своје белешке унапред и само објашњавају.... неки деле своје белешке после часа! Б

БоингоБонго

27. април 2008
  • 4. септембра 2008
Дискусије су свакако много боље од строгих предавања. Они терају све да учествују, а чини се да се информације заиста 'лепе'.

Заиста не волим ПоверПоинт предавања. Знам да се понекад морају користити, али молим вас, за име божије, учините то јединственим и занимљивим. Не могу да узмем још једну пројекцију слајдова са информацијама које копирам/налепим у основни шаблон пун грешака у куцању. Час аматера.

Скептицалсцрибе

мацруморс Иви Бридге
29. јул 2008
Далеки хоризонт
  • 5. септембра 2008
накамурамори2 је рекао: који предмет је предавао?

Модерна историја; Увек сам волео историју, али он ју је учинио апсолутно привлачном. Увек сте желели да чујете шта ће он рећи на тему тог дана.

Живели

Аппле Инк

7. марта 2008
  • 5. септембра 2008
Скептикписац је рекао: Модерна историја; Увек сам волео историју, али он ју је учинио апсолутно привлачном. Увек сте желели да чујете шта ће он рећи на тему тог дана.

Живели

Једном сам имао професора који је предавао историју! Имала је око 50 година и веома... жустра, али никада нисам видео да неко тако предаје Историју и једноставно сам се заљубио у предмет! Била је сјајна и објаснила је сваку замршеност са таквом великодушношћу да је цео разред само слушао! Било је то невероватно искуство!

Скептицалсцрибе

мацруморс Иви Бридге
29. јул 2008
Далеки хоризонт
  • 6. септембра 2008
Аппле Инк је рекао: Још нисам дипломирао, али ипак:

Досадни професори који су превише озбиљни и немају шале на часу су дефинитивно искључени!

Читање белешки између часова је ПАТЕТИЧНО и некако се на крају исмејавамо са професором и никада га не схватамо превише озбиљно!

Израз и акценат су веома важни! Монотонија ме тера да заспим, а лош акценат нарушава имиџ професора!

На крају..... Поверење је веома битно! Ако професионалац нема поверења у оно што предаје, онда разред неће бити заинтересован за оно што професионалац покушава да предаје!

Мојих $2/100

Самопоуздање, знање, духовитост и емпатија су важни, слажу се, али академици се обично ангажују на основу својих истраживања, њихових публикација, (у новије време) врсте финансирања коју су у стању да привуку; Искрено, и тужно је причати, способност подучавања је на дну листе када се запошљавају, а то је велика штета јер је то оно што ученици памте. Међутим, запамтите да је несавршена особа пред вама обично специјалиста у својој области; нажалост, прилично често, ово не укључује способност подучавања - или 'извођења' - пред разредом. Ако ово добијете од наставника, то је огроман бонус.

Једном сам имао професора који је био најдивнији, најпристојнији и најхуманији човек на факултету. Био је реномирани учењак, бескрајно великодушан са својим временом, својим охрабрењем, његовом подршком; касније, када сам предавао код њега, научио сам да ценим његове интелектуалне и људске квалитете. Течно је говорио шест језика, али, нажалост, није могао да предаје ни на једном од њих. Патио је пред великим групама (али се добро снашао у ситуацијама у малим групама где су ученици ценили његово знање и радили са њим.)

БТВ, не слажем се са твојим коментаром о читању белешки између часова. Говорећи из искуства, не носите сваки детаљ у глави из године у годину; потребно је да освежите памћење, а читање белешки између часова је управо начин да то урадите.

Ричарџејмс је рекао: Истински ентузијазам се не може победити. Када наставник воли предмет и воли да га предаје онда је много лакше учити. Неприпремљеност је најгора ствар, а непознавање слајдова јер их нисте видели откако сте одржали исту презентацију прошле године није добро.

Да, слажем се у потпуности.

Рхосфелт је рекао: Ја сам друга година скоро јуниор:


Имајте бодове за присуство како би људи похађали наставу.

Обично је лепо имати белешке у ппт или пдф формату, само у случају да ученик пропусти час је увек веома лепо.

Покушајте да будете смешни и забавите пројекте које ученици могу да ураде, најбољи начин за учење је интеракција са предметом. Увек пошаљите е-пошту и охрабрите да постављају питања у случају да су превише стидљиви да то ураде на часу.

Само неколико предлога

Ре похађање, студенти су студенти, а ја им кажем да сам плаћен наставник, а не полицајац. Они су велики момци и девојке; на њима је да присуствују, избор је део одраслог доба. Ретко имам бодове за присуство, осим ако то није политика места за које радим.

Ре белешке, други плакати презиру наставнике који читају из белешки; и ја као студент. Никада не бих давао белешке – на пример, моја предавања су обично набрајана, и додани коментари о којима причам и додајем – већина је потпуно ненаписана (али не и непланирана). У сваком случају, они су намењени за читање оригиналних извора, и имају туторијале и радно време за постављање питања. Слажем се у потпуности охрабрујућа питања и дискусије и смех; добра атмосфера чини чуда.

пх0рк је рекао: Нисам сигуран шта тачно мислите под овим, али ваши професори понекад морају да погледају белешке. Не држе семестрално градиво за 1-4 часа у глави. Добар наставник мења своје градиво из године у годину да би ионако остао актуелан.

Намеравам да дођем на час раније и прелиставам питања за дискусију која сам раније тог дана записао и евентуално запишем више – ту сам првенствено да поставим сва питања која ученици имају пре часа, али ћу бити проклет био ако само стојим и гледам у зид десет минута.

Међутим, читање из белешки механички на часу је глупо - само поделите белешке и пустите их да их читају у своје време.

Уопштено се слажем са овим. АпплеИнк-у о врхунским наставницима историје, момак којег сам поштовао као наставника нас је натерао да ћутимо, слушамо, такође; понекад бих престао да пишем, спустио оловку и једноставно слушао. Било је то путовање које вреди ићи. И да, имао је белешке које је понекад консултовао док је причао и ходао током часа.
Живели

равенвии

17. март 2004
Меленкурион Скивеир
  • 6. септембра 2008
Скептикписац је рекао: Модерна историја; Увек сам волео историју, али он ју је учинио апсолутно привлачном. Увек сте желели да чујете шта ће он рећи на тему тог дана.

Живели

Да, имао сам оваквог професора.

И погодите шта, и он је професор историје! Хех.

Тренутно, сви моји часови су лоши.*

* Ја сам на правном факултету.

Скептицалсцрибе

мацруморс Иви Бридге
29. јул 2008
Далеки хоризонт
  • 6. септембра 2008
равенвии је рекао: Да, имао сам оваквог професора.

И погодите шта, и он је професор историје! Хех.

Тренутно, сви моји часови су лоши.*

* Ја сам на правном факултету.

Правни факултет не би требао срање; само градиво је у неким случајевима смешно и добар наставник би требало да буде у стању да трчи са њим и да га учини привлачним. (Студирао сам право неколико година и слажем се да је већина наставника била апсолутно страшна. Никада нисам могао да разумем зашто би то требало да буде тако с обзиром на то да су неки материјали - судска пракса - били убедљиви, а неки принципи фасцинантни. Сасвим осим мрзовољних и незаинтересованих наставника, такође је имала тенденцију да привлачи ентузијастично, жестоко амбициозне и прилично без хумора студенте, барем по мом искуству. Историја - барем на факултету - тежи да привлачи прилично добре наставнике и студенте који желе да уче. ствари', што их такође чини занимљивим. Можда сам пристрасан јер сам напустио право и постао наставник историје.)
Живели