ТитанТигер
Оригинални постер- 8. јуна 2009
- 13. априла 2013
Неке од камера имају могућност снимања у мп4 од самог почетка, што ублажава овај проблем, али да ли сам у праву када сам прочитао да је АВЦХД 'фулл ХД' док је мп4 нешто слабијег квалитета?
Моје право питање је, ако постоји пад квалитета, колики је то? То су само домаћи филмови, али желим да квалитет буде што је могуће више у разумном року. Може ли неко да ми каже предности и недостатке ова два формата? М
миц ј
- 15. априла 2012
- 13. априла 2013
ТитанТигер је рекао: Тражимо да надоградимо наш камкордер и изађемо из мрачног доба СД формата на Дигитал 8. Али открио сам да скоро сви камкордери више воле да користе АВЦХД формат и иМовие очигледно не игра добро са њим. Потребан је додатни корак претварања датотеке у формат попут мп4 који воли иМовие.Ја сам скоро у истој ситуацији као и ви, осим што имам стару јефтину 1080п камкордер. Има само 3к зум, нема стабилизацију, а оптика је груба. Тражио сам да купим нови, али сам затрпан опцијама, а посебно оном о којој питате, јер желим да могу да користим иМовие за уређивање. Једва чекам да видим друга мишљења.
Неке од камера имају могућност снимања у мп4 од самог почетка, што ублажава овај проблем, али да ли сам у праву када сам прочитао да је АВЦХД 'фулл ХД' док је мп4 нешто слабијег квалитета?
Моје право питање је, ако постоји пад квалитета, колики је то? То су само домаћи филмови, али желим да квалитет буде што је могуће више у разумном року. Може ли неко да ми каже предности и недостатке ова два формата?
симсаладимбамба
Гост
- 28. новембар 2010
- налази се
- 13. априла 2013
Што се тиче иМовие-а, пошто МП4 контејнер такође користи веома компресиван кодек, током увоза снимак ће бити транскодован (промени формат и кодек) у кодек погодан за уређивање који се зове Аппле Интермедиате Цодец, тако да без обзира да ли користите АВЦХД или МП4, он ће одвојите време да га увезете у иМовие.
Више волим МП4, јер не долази са свим смицалицама као што то чини АВЦХД, МП4 датотека се може једноставно отворити скоро свуда и чувати свуда, док МТС датотеке које производе АВЦХД камере захтевају мало више посла и морате да сачувате структуру фасцикли сваке картице коју копирате да бисте направили резервну копију снимка.
М
миц ј
- 15. априла 2012
- 13. априла 2013
симсаладимбамба је рекао: АВЦХД и МП4 су само контејнери за МПЕГ-4 кодек, а оба контејнера испоручују 'Фулл ХД' са 1280 к 720 и 1920 к 1080 пиксела (да, 720п је такође пуна ХД).
Што се тиче иМовие-а, пошто МП4 контејнер такође користи веома компресиван кодек, током увоза снимак ће бити транскодован (промени формат и кодек) у кодек погодан за уређивање који се зове Аппле Интермедиате Цодец, тако да без обзира да ли користите АВЦХД или МП4, он ће одвојите време да га увезете у иМовие.
Више волим МП4, јер не долази са свим смицалицама као што то чини АВЦХД, МП4 датотека се може једноставно отворити скоро свуда и чувати свуда, док МТС датотеке које производе АВЦХД камере захтевају мало више посла и морате да сачувате структуру фасцикли сваке картице коју копирате да бисте направили резервну копију снимка.
ЈуТјуб: видео
Хвала вам! И ваши коментари и видео су били од велике помоћи.
ХобеСоундДаррил
- 8. фебруар 2004
- Хобе Соунд, ФЛ (20 миља северно од Палм Бича)
- 13. априла 2013
Зато ћу се супротставити сугеришући да ОП иде својим током. иМовие није одличан за рад са ХД-ом (осим да је уређивање веома једноставно). Никада нисам могао да извезем висок квалитет ХД из иМовие-а за разлику од коришћења алата као што је ФЦП Кс са истим снимком.
Углавном купујемо камкордере да бисмо снимили делове живота... нечији рођендан, Божић, породично путовање, итд. 10 или 20 година касније и нешто од тога би било на листи наших најдрагоценијих ствари. Дакле, предлажем да пређете са иМовие на ФЦП Кс или слично и да прикажете те драгоцене кућне филмове у највишем могућем квалитету. Многи људи мисле о ФЦП Кс као о иМовие Плус. Није тако тешко научити да га користите за овај ниво потреба. И дефинитивно може да извози неке веома квалитетне ХД датотеке које изгледају сјајно на стварима као што су ТВ.
Још један предлог за додатак: ако је нешто од онога што снимате ствари које се брзо крећу – попут деце која се баве спортом – размислите о камкордерима од 1080п 60фпс. 60 кадрова у секунди је превелика јабука: ТВ не може чак ни да репродукује 60 кадрова у секунди), али ти брзи рендери (х.264) су 'масласто глатки' и чине одличан главни фајл док се чека ТВ или нешто друго да бисте стекли ту могућност. Увек можете да прикажете верзију од 60 фпс и 30 фпс (користећи ову другу са ТВ какав је сада). Касније- када будућност Надамо се да ће ТВ подржавати изворну репродукцију при фреквенцији од 30 кадрова у секунди, можете само да замените верзије од 30 кадрова у секунди са верзијама од 60 кадрова у секунди.
Ја сам то радио већ неколико година са нашим кућним филмовима: Панасониц камкордер 1080п 60пс преко Цлипврап-а да конвертујем сирови видео у прорес422 датотеке. Увезите их у ФЦП Кс ради уређивања. Извезите их као прорес422 датотеке. Увезите их у Хандбраке и рендерујте верзију од 30фпс и 60фпс са поставком високог профила. Сачувајте верзију од 60 кадрова у секунди као главну датотеку. Увезите верзију од 30 кадрова у секунди у иТунес и репродукујте је ТВ3. Квалитет је импресиван... много бољи него што бих икада могао да извучем из иМовие-а. Ако треба да направим СД ДВД за неког другог (можда за неког другог члана породице који још није у ХД возу), рад са тим главним датотекама такође даје ДВД видео најквалитетнијег квалитета.
Узгред, то што сам стигао овде је била жеља да сачувам Долби Дигитал аудио снимљен на неким камкордерима од отприлике 2006. године. иМовие то не може да уради (емитује стерео), па сам користио ФЦП Кс за аудио и онда пронашао пут до горе наведеног тока посла. Хоме Мовие ДД сурроунд обично није толико важан за већину снимања, али је интересантан у неким кућним филмовима - као што су спортови - где јасно можемо да чујемо фанове како навијају с леђа, са леве и десне стране или са великим догађајима у аудиторијуму одакле долази ехо и звук свуда около где се налазила камера. Неки звук са одмора такође може бити занимљив (као што је океански таласи иза камере док снимате породицу на плажи или сте у тропима и када звукови природе ударају са свих страна). Ако ОП добије прилично добар нови камкордер, велике су шансе да ће вероватно имати неки облик ДД записа на себи (размислите о томе да искористите то када будете правили своје финалне рендере).
Од тада сам радио уназад кроз нашу кућну филмску архиву како бих максимизирао квалитет најранијих ХД снимања направљених на оним раним Сони (ХДВ) камкордерима који су сачували 1440к1080 ХД сигнал на траку (опет, квалитет излаза је много бољи него што сам могао да добијем преко иМовие). Сада мислим да су сви наши кућни филмови доступни у приближно највишем квалитету који се могу погледати... сви брзо доступни путем ТВ3. Последња измена: 13. март 2013
ТитанТигер
Оригинални постер- 8. јуна 2009
- 13. априла 2013
Вероватно ћу погледати Цанон ХФ Р300 и само да га снимам у МП4 формату да бих избегао главобољу. Оно што сам заиста желео био је Сони, али неће радити МП4 на камери (шокантно... Сони никада не ради ништа да подржи Мацове).
симсаладимбамба
Гост
- 28. новембар 2010
- налази се
- 13. априла 2013
ТитанТигер је рекао: Бићу искрен, ако ће сваки увоз укључивати посредни корак конверзије у други формат да бисмо потом могли да увеземо и уређујемо у иМовие, то нам се неће догодити. Једноставно немам толико времена нити простора на диску да се бавим свим посредним датотекама које ствара.
Вероватно ћу погледати Цанон ХФ Р300 и само да га снимам у МП4 формату да бих избегао главобољу. Оно што сам заиста желео био је Сони, али неће радити МП4 на камери (шокантно... Сони никада не ради ништа да подржи Мацове).
Коришћење компресованих МП4 датотека ће учинити исто, јер их иМовие не уређује изворно, као што сам раније написао. Ако сте гледали видео, требало би да буде разумљиво зашто је то тако.
Међутим, можете да користите ФЦП Кс, јер може да ради са компресованим датотекама изворно, али ако немате довољно брз рачунар, потребан вам је најмање и5 или и7 да бисте уређивали 1080п у компримованом формату који је непријатан за уређивање, можда ћете видети много штуцања.
У сваком случају, увек можете уложити 100 УСД у екстерни 2 ТБ УСБ 2.0 или 3.0 ХДД и пустити иМовие да тамо складишти транскодиране медије за ваше потребе уређивања и пустите да се увоз обави преко ноћи.
Да ли је то разумљиво? М
миц ј
- 15. априла 2012
- 13. априла 2013
ХобеСоундДаррил је рекао: Чини се да АВЦХД као формат за ХД у камкордерима и камерама доминира. Ако је тај поглед тачан, све више и више опреме ће ићи тим путем напред... па ће се и софтверска компатибилност брже кретати у том правцу...Могу да ценим то што говориш. Само нисам сигуран да могу да оправдам трошак ФЦП Кс за сат времена које снимам сваке године. И већина тог видеа има само мање монтаже нпр. улазна/излазна тачка, резови итд.
ХобеСоундДаррил
- 8. фебруар 2004
- Хобе Соунд, ФЛ (20 миља северно од Палм Бича)
- 13. априла 2013
Још боље, проверите код пријатеља и породице и вероватно можете да позајмите добар снимак за тај сат и можда вас неће коштати ништа.
Дакле, у праву сте. Не бих купио ФЦП Кс (или камкордер) да сам снимао само око 1 сат сваке године. М
миц ј
- 15. априла 2012
- 14. априла 2013
ХобеСоундДаррил је рекао: Без увреде, али ако заиста снимате само сат времена видеа сваке године, можете изнајмити стварно висококвалитетни камкордер на много година пре него што постигнете оно што бисте сада потрошили да га купите. Уштедео бих ваш новац и само изнајмио док не дођете до неког тренутка када бисте га више користили. Х.265 сада није тако далеко и биће значајно побољшање за камкордере.Изнајмљивање је заправо идеја о којој нисам размишљао. Проверићу одакле у мом крају то могу да урадим. Међутим, позајмљивање није опција. Не знам никога са ХД камкордером. Хвала што сте ми помогли да размишљам „изван оквира“.
Још боље, проверите код пријатеља и породице и вероватно можете да позајмите добар снимак за тај сат и можда вас неће коштати ништа.
Дакле, у праву сте. Не бих купио ФЦП Кс (или камкордер) да сам снимао само око 1 сат сваке године.
ХобеСоундДаррил
- 8. фебруар 2004
- Хобе Соунд, ФЛ (20 миља северно од Палм Бича)
- 14. априла 2013
Мислим да би наменски камкордер снимио бољи видео, али опет, ако вам треба само сат или више сваке године, то вам можда није толико важно. М
миц ј
- 15. априла 2012
- 14. априла 2013
ХобеСоундДаррил је рекао: И не заборавите да новији иПхоне, иПад, итд. такође могу да снимају ХД. Ако имате било шта, размислите о томе да користите то „бесплатно“. Видим да многи људи снимају много ствари на својим иПхоне и иПад уређајима. Постоје стативи за иДевицес, па чак и додати сочива за посебне потребе.Оно што заиста тражим је више зума (сада имам само 3Кс) и стабилизација слике како бих могао да се држим за руку са бољим резултатом. Снимам своју ћерку како јаше на разним такмичењима и обично сам далеко и гађам мету у покрету. Дакле, пут за иПхоне/иПад неће радити за мене. Али хвала на предлогу.
Мислим да би наменски камкордер снимио бољи видео, али опет, ако вам треба само сат или више сваке године, то вам можда није толико важно.
ХобеСоундДаррил
- 8. фебруар 2004
- Хобе Соунд, ФЛ (20 миља северно од Палм Бича)
- 14. априла 2013
Такође, мој камкордер има стабилизацију слике, али колико год да је добар, није ни близу побољшања квалитета који добијате ако га искључите и користите статив. Стативи су прилично јефтини и одлично раде за спортске догађаје.
И, има оваквих ствари: хттп://пхотојојо.цом/сторе/авесоменесс/ипхоне-телепхото-ленс/ тамо негдје. 8Кс зум за иПхоне, статив за стабилизацију. Видим да многи људи користе ово на спортским догађајима које снимам. ДО
кохлсон
- 23. април 2010
- 14. априла 2013
Желим да нагласим да је ово део иМовие искуства: отварате иМовие, повезујете медије и кликнете на увоз. Као и увек.
Имајте на уму да ће вам требати Интел Мац да то урадите. Ништа посебно.
Моја поента је да ради. Да, транскодиране датотеке заузимају простор на вашем диску. Ако разумем ваше захтеве, 1 сат (на 30 ГБ х) пута 10 година је 300 ГБ. То је ако их успут не избришете, након што вам више не требају.
За разлику од траке, не планирајте да користите СДХЦ картице као дуготрајно складиштење.
Можда нешто да пробате јесте да видите да ли можете да позајмите АВЦХД камеру од некога и снимите 10-минутни пробни видео.
Слажем се са коментаром претходног постера да иМовие не даје одличан ХД излаз. То није лако учинити, а постоји и оно мање важно како ћете га пребацити на ТВ (Блу-Раи, можда мало не ДВД).
Сећате се пословице о томе која је најбоља камера? То је онај који имаш са собом. иМовие и јефтини ХД камкордери су солидан део тог сценарија. Т
ТимотхиЈохн
- 30. априла 2013
- Доктор медицине.
- 30. априла 2013
ХобеСоундДаррил је рекао: Без увреде, али ако заиста снимате само сат времена видеа сваке године, можете изнајмити стварно висококвалитетни камкордер на много година пре него што постигнете оно што бисте сада потрошили да га купите. Уштедео бих ваш новац и само изнајмио док не дођете до неког тренутка када бисте га више користили. Х.265 сада није тако далеко и биће значајно побољшање за камкордере.
Још боље, проверите код пријатеља и породице и вероватно можете да позајмите добар снимак за тај сат и можда вас неће коштати ништа.
Дакле, у праву сте. Не бих купио ФЦП Кс (или камкордер) да сам снимао само око 1 сат сваке године.
Дакле, позивајући се на другу тему коју сам започео, Препоручите ДСЛР или камкордер, и Мац Едитор за Мусиц Ед и Демо Видс, да ли предлажете да одложите куповину било ДСЛР-а или камкордера док не стигне Х.265? Хоће ли бити тако добро? Да ли причамо о неколико месеци или следеће године?
Хвала,
Тим
ХобеСоундДаррил
- 8. фебруар 2004
- Хобе Соунд, ФЛ (20 миља северно од Палм Бича)
- 30. априла 2013
У случају ОП, он снима мање од сат времена сваке године. Мислим да може да изнајми одличну камеру за тај сат, а да је уопште не купи. За друге који пуцају више или желе да га купе, избори су потпуно субјективни у зависности од ситуације сваке особе. И лично имам верзију АВЦХД 1080п 60фпс. Када х.265 стигне (под претпоставком да је добар као што се подразумева), вероватно ћу тада надоградити.
Популар Постс